lunes, 9 de mayo de 2011

Per la Judith:

Fa poc més de dos anys vaig conèixer a una persona que faria canviar la perspectiva dels meus pensaments.
Demà farà un any que la vaig perdre, recordo aquell dia com si fos avui, encara que ara aquells dies estan més lluny.
No he oblidat ni un segon que vam passar juntes, ni els dolents ni els bons moments, que bon ser molts.
Dels mals moments recordo la teva força, les teves ganes de viure, les abraçades, les passejades per l’hospital parlant de tonteries i de no tant tonteries, recordo que un dia hem vas dir: “Gemita, això que m’està passant és tant fort que tothom hauríem de viure un cop a la vida, es algo bestial”. L’últim dimecres que ens vam veure no vam parlar, nomes vam creuar dues frases i ens vam agafar de la mà, va ser el nostre comiat, en silenci, ja ens ho havíem dit tot.
I els bons moments, les excursions a la muntanya, el concert de Jeason Mars, els sopars, els consells, les confidències, el viatge a l’Índia, el curs de reiki, els plans de futurs viatges, la Mireia, la Sarah…
El meu viatge, my sweet dream, l’estic vivint perquè un bon dia vaig decidir fer-lo, però amb la teva vida, la teva malaltia i la teva mort vaig aprendre el valor de la vida i el valor d’estar avui aquí i ara i tenir salut o no tenir-la. Why not? Per que no córrer “riscs”, per que no complir somnis, s’ha d’intentar, hem de perseguir el que volem.
Judith gràcies per haver format part de la meva vida, portaré sempre el teu feliç record dins el meu cor. T’estimo Jud.

6 comentarios:

  1. Esto es un homenaje para tí Judit, que estés donde estés, ves que nadie te olvida, que sigues en sus pensamientos y te siguen queriendo.
    Gemma, krec que est millor que una bona amiga. estic molt orgullosa de tú.
    mara

    ResponderEliminar
  2. Gemma!!!
    Et Felicito per tot aquest viatge que estàs fent que en realitat és un somni per tu, i m'alegro que hagis tingut el valor i les ganes de fer-lo realitat.
    També et felicito per aquest escrit tant bonic que has fet per a la judith, pq se que en aquest cor tant gran que tens, ella hi és avui i hi serà demà, i que sempre la recordaras i t'ha fet veure una part de la vida que en realitat es molt bona que es la FELICITAT d'un mateix, crec que t'ha ajuda't a trobar aquest camí i això no té preu.
    Molts petons Gemma!!

    ResponderEliminar
  3. Gemmeta!! Crec que aquest sweet dream que estan fent es lo millor que hauries pogut fer mai, perque amb ell a part de coneixer a gent diferent, també t'estàs coneixent a tu mateixa, i estàs experimentant lo que es la pau i la felicitat interior. L'escrit es molt maco i m'ha fet emocionar mentres ho llegia, pero lo millor de tot es que es nota que ho escriu el teu cor, no el teu cap , que per mi es lo més important... Disfruta molt Gemma per tu , per la Judith i per tots nosaltres que estem aquí per lo que necessitis i que et recolzarem sempre!!

    Un petonàs guapa!!

    ResponderEliminar
  4. Gemma qué bonito... Ojalá el mundo entero fuera tan buena persona como tu.
    Mil besos corazón, te quiero!

    ResponderEliminar
  5. No volia escriure perquè Gemma, m'has deixat sense paraules. Jo no he tingut la sort de conèixer a la Judith, encara que n'he sentit parlar moltes vegades, en prou feines et conec a tu, però penso que en les ocasions que hem pogut està junts i hem intercanviat comentaris, he vist en tu a una persona sincera, clara, amb la veritat per davant, tal vegada un pèl innocent, però lo que sí que he pogut comprovar que tens un cor immens. Per lo poc que he vist de tu i per les coses que m'has anat explicant, penso de tot cor que és molt difícil trobar a persones com tu, que s'entreguin a la causa, que donin sense esperar res a canvi i que s’agafi les experiències negatives per fer-ne de positives. No pararia de dir-te coses maques perquè és lo únic que se’t pot dir, tots tenim el nostre caràcter, això és inevitable, però no tothom serà com la Gemma, i només com exemple està en que des de l’altra part del món és capaç d’en recordar-se del dia d’avui i entregar els seus sentiments a tothom que els vulgui llegir. Et Felicito per tot lo que estàs fent, lo que has fet i lo que segur faràs. Molts petons d’una persona emocionada.

    ResponderEliminar
  6. Gràcies a tots per estar sempre a prop meu!
    Estic segura que ella hagués fet el mateix per mi, i si a vegades no vaig fer mes és per que no vaig poder.
    Molts petonets :)

    ResponderEliminar